PRICETAG AWARDS

Rok za oddajo prijav: 18. september 2025

O nagradi

PriceTag Awards je tekmovanje, ki izpostavlja najboljše produktne in cenovne kampanje – tiste, ki združujejo kreativnost, strateški premislek in merljive poslovne učinke.

Z nagradami PriceTag Awards želimo nagraditi kampanje, ki izstopajo z izvirnim pristopom, kakovostno izvedbo, močnim znamčenjem in odličnimi rezultati.

Kdo lahko sodeluje?

Vsak prijavitelj sam izbere kategorijo, v katero želi prijaviti delo. Dela je možno prijaviti v več kategorij. Prijavite lahko katerokoli delo, ki je bilo izdelano, zasnovano, prenovljeno ali je doseglo merljiv napredek v času od 1. januarja 2024 naprej.

Nagrade

  • PriceTag Grand Prix

  • Gold PriceTag

  • Silver PriceTag (finalisti – shortlista)

KATEGORIJE TEKMOVANJA

  1. Tiskani letak (zloženka, katalog, reklamni letak, brošura)

  2. Digitalni letak (na spletu, v mobilni aplikaciji, prek e-maila, ...)

  3. Tiskani oglas (v reviji)

  4. Radijski oglas

  5. TV oglas

  6. Spletni oglas (spletni video oglas, spletna pasica, prevzem strani, oglasno ozadje, posebna spletna izpostavitev)

  7. OOH (TamTam, plakat, veliki zunanji plakat)

  8. DOOH (Citylight, DOOH)

  9. Fizična trgovina in promocijske izpostavitve na prodajnih mestih (POS in store, wobbler, (digital) indoor, branding police, branding stojala, branding končnice, posebne izpostavitve HORECA)

  10. Spletna trgovina

  11. Mobilna aplikacija

  12. E-novica in e-pošta (neposredno pošiljanje oglasov, promocija preko e-novice ali e-pošte)

  13. Oglaševanje na družbenih omrežjih - Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Viber, …

  14. Oglaševanje na družbenih omrežjih - TikTok in IG reel

  15. Oglaševanje s pomočjo vplivnežev

  16. Povezovanje blagovne znamke in potrošnikov (sodelovanje in aktivno vključevanje uporabnikov in blagovne znamke)

  17. Povezovanje blagovne znamke z mediji in drugimi blagovnimi znamkami (navkrižna promocija med dvema (ali več) znamkama, npr. Štartaj Slovenija, Barcaffe x Skrita v raju, …)

  18. Aktivacija deljenja brezplačnih vzorcev (sempling)

  19. Promocijski mehanizmi (2+1, cash back, ...)

  20. Program zvestobe (zbiranje točk zvestobe prek mobilne aplikacije, fizične kartice, ...)

  21. Nagradne igre

  22. Učinkovitostno oglaševanje oz. t.i. performance kampanje (poudarek na merljivih rezultatih)

  23. Pečati prepričljivosti (certifikati, priznanja in oznake, npr. Superbrands, Produkt leta, Zlata odličnost, Best buy award, Qudal, Izbrana kakovost Slovenija, …)

  24. Promocija z družbeno odgovorno noto

  25. Posebni, interaktivni in izstopajoči pristop k promociji ali druge rešitve

PriceTag Grand Prix

Prijava v te kategorije ni mogoča. Žirija izmed prejemnikov Gold PriceTag izbere nagrajence za Grand Prix.

Podeljene bodo naslednje nagrade:

  • Za kreativnost in originalnost

  • Za kakovostno izvedbo

  • Za učinkovito znamčenje

  • Za najboljše dosežene rezultate


Posebna nagrada: Najboljši »cenovec« leta

Naziv prejme naročnik ali agencija z največ osvojenimi nagradami v okviru PriceTag Awards.

Merila ocenjevanja

Vsa prijavljena dela bo žirija ocenjevala na podlagi štirih ključnih kriterijev:

  1. Kreativnost in originalnost
    Ali delo izstopa po ideji, izvedbi, uporabi kanalov ali pristopu?

  2. Kakovostna izvedba
    Je izvedba kakovostna, jasna in uporabniku prijazna? Dosega standarde v industriji?

  3. Znamčenje
    Kako močno in konsistentno gradi blagovno znamko? Je v skladu z identiteto in vrednotami znamke?

  4. Rezultati
    Ali je kampanja dosegla cilje? Kakšna je bila strategija in kako primerljivi so rezultati?


Prijavite svoja najboljša dela do 18. septembra 2025 in se potegujte za eno izmed nagrad v svetu promocijskih kampanj.

Prijava dela

Prijava udeležbe

© PriceTag Day. Vse pravice pridržane.

Piškotki Politika zasebnosti Splošni pogoji Avtorji