PRICETAG AWARDS
Rok za oddajo prijav: 18. september 2025
O nagradi
PriceTag Awards je tekmovanje, ki izpostavlja najboljše produktne in cenovne kampanje – tiste, ki združujejo kreativnost, strateški premislek in merljive poslovne učinke.
Z nagradami PriceTag Awards želimo nagraditi kampanje, ki izstopajo z izvirnim pristopom, kakovostno izvedbo, močnim znamčenjem in odličnimi rezultati.
Kdo lahko sodeluje?
Vsak prijavitelj sam izbere kategorijo, v katero želi prijaviti delo. Dela je možno prijaviti v več kategorij. Prijavite lahko katerokoli delo, ki je bilo izdelano, zasnovano, prenovljeno ali je doseglo merljiv napredek v času od 1. januarja 2024 naprej.
Nagrade
PriceTag Grand Prix
Gold PriceTag
Silver PriceTag (finalisti – shortlista)
KATEGORIJE TEKMOVANJA
Tiskani letak (zloženka, katalog, reklamni letak, brošura)
Digitalni letak (na spletu, v mobilni aplikaciji, prek e-maila, ...)
Tiskani oglas (v reviji)
Radijski oglas
TV oglas
Spletni oglas (spletni video oglas, spletna pasica, prevzem strani, oglasno ozadje, posebna spletna izpostavitev)
OOH (TamTam, plakat, veliki zunanji plakat)
DOOH (Citylight, DOOH)
Fizična trgovina in promocijske izpostavitve na prodajnih mestih (POS in store, wobbler, (digital) indoor, branding police, branding stojala, branding končnice, posebne izpostavitve HORECA)
Spletna trgovina
Mobilna aplikacija
E-novica in e-pošta (neposredno pošiljanje oglasov, promocija preko e-novice ali e-pošte)
Oglaševanje na družbenih omrežjih - Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube, Viber, …
Oglaševanje na družbenih omrežjih - TikTok in IG reel
Oglaševanje s pomočjo vplivnežev
Povezovanje blagovne znamke in potrošnikov (sodelovanje in aktivno vključevanje uporabnikov in blagovne znamke)
Povezovanje blagovne znamke z mediji in drugimi blagovnimi znamkami (navkrižna promocija med dvema (ali več) znamkama, npr. Štartaj Slovenija, Barcaffe x Skrita v raju, …)
Aktivacija deljenja brezplačnih vzorcev (sempling)
Promocijski mehanizmi (2+1, cash back, ...)
Program zvestobe (zbiranje točk zvestobe prek mobilne aplikacije, fizične kartice, ...)
Nagradne igre
Učinkovitostno oglaševanje oz. t.i. performance kampanje (poudarek na merljivih rezultatih)
Pečati prepričljivosti (certifikati, priznanja in oznake, npr. Superbrands, Produkt leta, Zlata odličnost, Best buy award, Qudal, Izbrana kakovost Slovenija, …)
Promocija z družbeno odgovorno noto
Posebni, interaktivni in izstopajoči pristop k promociji ali druge rešitve
PriceTag Grand Prix
Prijava v te kategorije ni mogoča. Žirija izmed prejemnikov Gold PriceTag izbere nagrajence za Grand Prix.
Podeljene bodo naslednje nagrade:
Za kreativnost in originalnost
Za kakovostno izvedbo
Za učinkovito znamčenje
Za najboljše dosežene rezultate
Posebna nagrada: Najboljši »cenovec« leta
Naziv prejme naročnik ali agencija z največ osvojenimi nagradami v okviru PriceTag Awards.
Merila ocenjevanja
Vsa prijavljena dela bo žirija ocenjevala na podlagi štirih ključnih kriterijev:
Kreativnost in originalnost
Ali delo izstopa po ideji, izvedbi, uporabi kanalov ali pristopu?Kakovostna izvedba
Je izvedba kakovostna, jasna in uporabniku prijazna? Dosega standarde v industriji?Znamčenje
Kako močno in konsistentno gradi blagovno znamko? Je v skladu z identiteto in vrednotami znamke?Rezultati
Ali je kampanja dosegla cilje? Kakšna je bila strategija in kako primerljivi so rezultati?
Prijavite svoja najboljša dela do 18. septembra 2025 in se potegujte za eno izmed nagrad v svetu promocijskih kampanj.